Page 12 of 13

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 1:18 pm
by Architect of light 75
Henry112 wrote:Stay in Switzerland. If I was the home owner i would have told you to f*** off or get hurt. Posing in front of the house for a picture? You need help "Swiss guy"

Gosh what a new member ^^ Welcome I guess.. You sound like Victoria but on steroids..

Or.. Ronnie.. is that you ?

Have a nice day too.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 1:22 pm
by Dan the Damned
I agree. That's kinda mean. Welcome, but please play nicely.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 1:38 pm
by praline
I am new to the board as well and though that comment was over the top, I have to admit my first thoughts were, "ewwww creepy stalker guy!" :lol:

It is one thing to research a place and its history but ..well... I guess its just me but I find stalking a house a little over the top :fp:


Ok I might be tempted to have a quick drive by of the place and snap a photo from my car while doing so... but to get out of the car and take photos of the house and the guy living there? Nope that crosses the Miss Manner's line.

I guess if I were that guy I would have mooned you and said, "Don't you know, ghost only come out during a full moon!" :lol:

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 3:06 pm
by Kinzoku
In America people have posed for pictures in front of either more innocent or even more embarrassing subject matter. 112/108 is no big deal. :fp:


certain Burger Mascots come to mind, right Dan???? :oops:

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 4:25 pm
by Miz Kizzle
There is absolutely no doubt in my mind that Brian Wilson was impressed by the tall, sporty Swiss guy who was taking pictures of his house. He was doubtless casting admiring glances at The Architect from behind the curtains in the sunroom.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 4:36 pm
by Kinzoku
umm, that has to be about the funniest post I've read yet on here.......... :applause: :applause:

a sporty Swiss Guy, no less!!

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 6:14 pm
by Dan the Damned
Kinzoku wrote:certain Burger Mascots come to mind, right Dan???? :oops:
Refresh my memory. Do you mean the photo I had as my facebook profile pic earlier in the year? That was a photo from a friend's account that I adopted as my own (feeling I somewhat resembled "Bob's Big Boy"). :D

Or did I post something here that I'm forgetting? My memory is crap...

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Sun Oct 02, 2011 11:47 pm
by Architect of light 75
praline wrote:I am new to the board as well and though that comment was over the top, I have to admit my first thoughts were, "ewwww creepy stalker guy!" :lol:

It is one thing to research a place and its history but ..well... I guess its just me but I find stalking a house a little over the top :fp:


Ok I might be tempted to have a quick drive by of the place and snap a photo from my car while doing so... but to get out of the car and take photos of the house and the guy living there? Nope that crosses the Miss Manner's line.

I guess if I were that guy I would have mooned you and said, "Don't you know, ghost only come out during a full moon!" :lol:
Welcome onboard Praline.

That is a subject we talked about maaany times but I see your point.

I have also been visiting houses used for movies such as the one used in the "Nightmare on Elm Street" near Hollywood, the one used in "The people under the stairs" or the one used for the first "Halloween" movie and so on.. I never stepped onto the property but stayed on the sidewalk, which is fine I believe.

Have a nice day (my trade mark ;) )

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Mon Oct 03, 2011 12:10 am
by Architect of light 75
Miz Kizzle wrote:There is absolutely no doubt in my mind that Brian Wilson was impressed by the tall, sporty Swiss guy who was taking pictures of his house. He was doubtless casting admiring glances at The Architect from behind the curtains in the sunroom.
Hi Miz Kizzle,

You made my day, thanks :lol:

See you around, take care.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Mon Oct 03, 2011 12:14 am
by Architect of light 75
Kinzoku wrote:umm, that has to be about the funniest post I've read yet on here.......... :applause: :applause:

a sporty Swiss Guy, no less!!
Well yeah but :P wait ... I'm a sporty guy, I play basketball for 21 years and do bodybuilding at home regularly..

I'm maybe going to join a basketball team in the IBL league, we are in terms.

Have a sporty day :D

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Mon Oct 03, 2011 3:39 am
by Kinzoku
Dan the Damned wrote:
Kinzoku wrote:certain Burger Mascots come to mind, right Dan???? :oops:
Refresh my memory. Do you mean the photo I had as my facebook profile pic earlier in the year? That was a photo from a friend's account that I adopted as my own (feeling I somewhat resembled "Bob's Big Boy"). :D

Or did I post something here that I'm forgetting? My memory is crap...

Yes, Dan. That one and so many other people with Mcd's Clown Ronald and The BK King.... I do remember yours, but thought it was a Carl's....
the point being many people pose in front of many things...that's the point of poses and pictures.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Mon Oct 03, 2011 4:17 pm
by Sweet Zuni
Architect of light 75 wrote:
Well yeah but :P wait ... I'm a sporty guy, I play basketball for 21 years and do bodybuilding at home regularly..

I'm maybe going to join a basketball team in the IBL league, we are in terms.

Have a sporty day :D

Actually it was "tall, sporty Swiss guy!!" :P That is even better!! 8-)

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Mon Oct 03, 2011 11:34 pm
by Architect of light 75
Sweet Zuni wrote:
Architect of light 75 wrote:
Well yeah but :P wait ... I'm a sporty guy, I play basketball for 21 years and do bodybuilding at home regularly..

I'm maybe going to join a basketball team in the IBL league, we are in terms.

Have a sporty day :D
Actually it was "tall, sporty Swiss guy!!" :P That is even better!! 8-)
Gosh you guys are nice suddenly, how much Swiss Francs or Rolex watches do you need ??

;)

Be careful what you wish for Sweet Zuni..

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Tue Oct 04, 2011 3:01 am
by Sweet Zuni
I've always been nice to you. :lol: 8-) Well, most of the time. :lol: :P

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Thu Oct 06, 2011 1:30 am
by Architect of light 75
Sweet Zuni wrote:I've always been nice to you. :lol: 8-) Well, most of the time. :lol: :P
Talking about being nice, why don't you organize a trip to Amityville soon ? It would be a nice ride from Michigan.

Then you could use your powers to get some nice shots of the 108, get friendly with the new owners ;)

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Thu Oct 06, 2011 5:28 am
by praline
Why do I see a restraining order in Arch's future? :lol:

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Thu Oct 06, 2011 5:39 am
by Architect of light 75
praline wrote:Why do I see a restraining order in Arch's future? :lol:
Gosh.. :P Why would you say that ? :P

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Thu Oct 06, 2011 6:13 pm
by Sweet Zuni
Architect of light 75 wrote:
Sweet Zuni wrote:I've always been nice to you. :lol: 8-) Well, most of the time. :lol: :P
Talking about being nice, why don't you organize a trip to Amityville soon ? It would be a nice ride from Michigan.

Then you could use your powers to get some nice shots of the 108, get friendly with the new owners ;)
Yes, a fall trip to Amityville would be just the thing!! :D I think I might stay away from the new owners though. :P

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Fri Oct 07, 2011 12:12 am
by Architect of light 75
Sweet Zuni wrote:
Architect of light 75 wrote:
Sweet Zuni wrote:I've always been nice to you. :lol: 8-) Well, most of the time. :lol: :P
Talking about being nice, why don't you organize a trip to Amityville soon ? It would be a nice ride from Michigan.

Then you could use your powers to get some nice shots of the 108, get friendly with the new owners ;)
Yes, a fall trip to Amityville would be just the thing!! :D I think I might stay away from the new owners though. :P
A funny Zuni like you can be friend with anybody, then the owners will offer you a toast in the basement, in the red room, cool :twisted:

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Fri Oct 07, 2011 3:53 am
by Victoria Principles
praline wrote:Why do I see a restraining order in Arch's future? :lol:
There probably been restraining orders in Arch's past.

Re: MY VISIT TO THE HOUSE (Pix, videos, short talk with Bri

Posted: Fri Oct 07, 2011 5:36 am
by Architect of light 75
Victoria Principles wrote:
praline wrote:Why do I see a restraining order in Arch's future? :lol:
There probably been restraining orders in Arch's past.
Right, you took good care of it Vic ;)

Have a nice day.